ליל שבת: פיגוע דריסה בתל אביב; תייר נהרג אחרים נפצעו

בנצי לייזרוביץ 2 Comment on ליל שבת: פיגוע דריסה בתל אביב; תייר נהרג אחרים נפצעו

מחבל שנסע ברכבו פגע בארבעה בני אדם סמוך לטיילת צרלס קלור בתל אביב. קצין משטרה שהיה בתחנת דלק סמוכה שמע רעש והבחין ברכב הפוך, ובמספר אנשים שרועים על הרצפה. השוטר ניגש לרכב יחד עם פקחי סל"ע של עיריית ת"א וזיהה כי הנהג מנסה להגיע לנשק שהיה ברשותו. השוטר והפקחים נטרלו את הנהג והרגו אותו. תייר אחד נהרג, אישה נפצעה באורח בינוני ושניים נוספים נפצעו באורח קל.

צילום: Itai Ron/Flash90
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

חג עצוב בטיילת תל אביב: אלסנדרו פאריני, תייר מאיטליה בן 36 נרצח ו-7 בני אדם נפצעו בליל שבת בפיגוע דריסה סמוך לגן צ'ארלס קלור ברחוב פרופסור יחזקאל קויפמן. המחבל הוא יוסף אבו ג'אבר, תושב כפר קאסם בן 45, בעל עבר פלילי אך ללא רקע ביטחוני.

לפי דיווח ב-N12 המחבל הנתעב, אבו ג'אבר דהר מדרום לצפון על שביל האופניים בטיילת. במהלך הנסיעה, הוא פגע בשישה הולכי רגל, והתהפך במדשאה של גן צ'רלס קלור. קצין משטרה בדרגת פקד מתחנת לב ת"א ששהה בתחנת הדלק הסמוכה, שמע את ההתהפכות הרכב ורץ לעבר המדשאה עם פקחי יחידת השיטור העירוני (סל"ע) של עיריית ת"א. כאשר הגיעו אל הרכב, הם הבחינו בנהג מנסה להגיע לחפץ דמוי רובה שהיה עמו, וניטרלו אותו.

אבו ג'אבר דהר מדרום לצפון על שביל האופניים בטיילת. במהלך הנסיעה, הוא פגע בשישה הולכי רגל, והתהפך במדשאה של גן צ'רלס קלור. קצין משטרה בדרגת פקד מתחנת לב ת"א ששהה בתחנת הדלק הסמוכה, שמע את ההתהפכות הרכב ורץ לעבר המדשאה עם פקחי יחידת השיטור העירוני (סל"ע) של עיריית ת"א. כאשר הגיעו אל הרכב, הם הבחינו בנהג מנסה להגיע לחפץ דמוי רובה שהיה עמו, וניטרלו אותו.

כתוצאה מהדריסה, נקבע במקום מותו של התייר פאריני, ונפצעו באורח קל עוד חמישה בני אדם – כולם תיירים: גבר בן 74, גבר בן 39 ונערה בת 17 נפצעו בינוני. גבר בן 50, אישה בת 70, גבר כבן 31 ואישה כבת 27 נפצעו קל. הם פונו לקבלת טיפול רפואי בבתי החולים איכילוב ווולפסון. נסיבות האירוע נחקרות ביחידה המרכזית של מחוז ת"א ושב"כ.

מדוברות המשטרה מחוז תל אביב נמסר: בשעה 21:35 רכב מסוג קיה נהוג ע"י תושב כפר קאסם בן 45, נסע מדרום לצפון על שביל האופניים בטיילת. במהלך הנסיעה פגע הנהג בשישה הולכי רגל, והתהפך במדשאה של גן צרלס קלור.

קצין משטרה בדרגת פקד מתחנת לב ת"א ששהה בתחנת הדלק הסמוכה, שמע את ההתהפכות הרכב ורץ לעבר המדשאה עם פקחי יחידת סל"ע של עיריית ת"א. כאשר הגיעו אל הרכב, הבחינו בנהג מנסה להגיע לחפץ דמוי רובה שהיה עמו, ונטרלו אותו.

כתוצאה מהדריסה, נקבע במקום מותו של נתין זר בן 36, ונפצעו באורח קל עוד חמישה ( 17, 70, 74, 49, 54) באורח קל וכן נפגעת הלם נוספת בת 18. נסיבות האירוע נחקרות ביחידה המרכזית של מחוז ת"א ושב"כ.



2 תגובות

מיין תגובות
  1. 2

    מה קורה עם ההרוגות מאפרת? ומה שלום האמא?

    1. בעזה רפואה שלמה… לאמא מאפרת ולפצועים מת"א…שהקבה יאמר לצרותינו דייייייייייייי….